סרט תדמיתי טוב באתר אינטרנט מבטיח יעילות מירבית בטיפול בכניסות לאתר,ומאפשר לגולש להתרווח בכסאו ולקבל שרות VIP...
רשימות דיוור,נטוורקינג,קידום אתרים במנועי חיפוש,קמפיינים PPC,שיווק ברשתות חברתיות,פורומים,מאמרים,בלוגים והכל במטרה לייצר תנועה לתוך אתר האינטרנט שלנו.
במידה והשגנו תנועה איכותית (על כך נרחיב בהזדמנות) אנו אמורים לייצר המרות.
המרה היא פעולה שמבצע הגולש באופן אקטיבי באתר-שליחת טופס,יצירת קשר,סליקה,העלאת תוכן וכו'.
עסק בעל שאיפות מסחריות משתמש באתר האינטרנט שלו לטיפול בפניות של לקוחות פוטנציאלים. בהתחשב בתקציבי הפרסום המושקעים מידי חודש היינו מצפים למאבק על כל פנייה נכנסת-גולש שהגיע לאתר (מתוך צורך בפתרון) ללא פתרון לבעייה שלו הוא לקוח שעבר עוד שלב בתהליך הקנייה, והוא בדרכו לאחד המתחרים שלך.
גולשי אינטרנט נכנסים לאתר ומצפים להבין תוך שניות וללא מאמץ "מה יוצא לי מזה?".
חשבו על חווית הגלישה שלכם-אנחנו יותר "סורקים" כותרות מקוראים ומתבוננים בעיצוב ובתוכן, וכשאנו רואים סרטון אנו שמחים לגלות שאין צורך לאמץ את העיניים בקריאת התוכן הכתוב.
חשוב לא להתפתות ולשלם סכומי עתק על הפקה גרנדיוזית (אלא אם המטרה להגיע לשטיח האדום בטקס הענקת פרסי האוסקר). קליפ של 2-3 ערוך ומהוקצה יעשה את העבודה בלי לקרוע את הכיס.
סרט תדמיתי יכול להיות הרסני אם הוא לא מייצג בצורה עניינית ומקצועית את הפתרונות,ולכן חשוב מאוד להבין את הצורך של הגולש והסיבה שבעטייה הגיע לאתר.
מומלץ לפנות למומחה סרטי תדמית על מנת למצות את מלוא הפוטנציאל הגלום במבקרי האתר.
רשימות דיוור,נטוורקינג,קידום אתרים במנועי חיפוש,קמפיינים PPC,שיווק ברשתות חברתיות,פורומים,מאמרים,בלוגים והכל במטרה לייצר תנועה לתוך אתר האינטרנט שלנו.
במידה והשגנו תנועה איכותית (על כך נרחיב בהזדמנות) אנו אמורים לייצר המרות.
המרה היא פעולה שמבצע הגולש באופן אקטיבי באתר-שליחת טופס,יצירת קשר,סליקה,העלאת תוכן וכו'.
עסק בעל שאיפות מסחריות משתמש באתר האינטרנט שלו לטיפול בפניות של לקוחות פוטנציאלים. בהתחשב בתקציבי הפרסום המושקעים מידי חודש היינו מצפים למאבק על כל פנייה נכנסת-גולש שהגיע לאתר (מתוך צורך בפתרון) ללא פתרון לבעייה שלו הוא לקוח שעבר עוד שלב בתהליך הקנייה, והוא בדרכו לאחד המתחרים שלך.
גולשי אינטרנט נכנסים לאתר ומצפים להבין תוך שניות וללא מאמץ "מה יוצא לי מזה?".
חשבו על חווית הגלישה שלכם-אנחנו יותר "סורקים" כותרות מקוראים ומתבוננים בעיצוב ובתוכן, וכשאנו רואים סרטון אנו שמחים לגלות שאין צורך לאמץ את העיניים בקריאת התוכן הכתוב.
חשוב לא להתפתות ולשלם סכומי עתק על הפקה גרנדיוזית (אלא אם המטרה להגיע לשטיח האדום בטקס הענקת פרסי האוסקר). קליפ של 2-3 ערוך ומהוקצה יעשה את העבודה בלי לקרוע את הכיס.
סרט תדמיתי יכול להיות הרסני אם הוא לא מייצג בצורה עניינית ומקצועית את הפתרונות,ולכן חשוב מאוד להבין את הצורך של הגולש והסיבה שבעטייה הגיע לאתר.
מומלץ לפנות למומחה סרטי תדמית על מנת למצות את מלוא הפוטנציאל הגלום במבקרי האתר.